Saturday, August 15, 2009

Yasmin Levy and İbrahim Tatlıses "Seni Sana Bırakmam"


Yasmin Levy:

El dolor muy grande, y no dejo de llorar… - (Acı çok büyük ve ağlamaya devam ediyorum)
Y los años no perdonan y no puedo olvidar - (Yıllar affetmiyor ve ben unutamıyorum)
Por una vida llena, de dolor y de pena, - (Acıyla, hüzünle dolu bir hayat için)
Por tantas lagrimas que yo perdi - (O kadar akıttığım göz yaşı için)
Ay ayudame Dios Santo - (Bana yardım et Tanrım!)
Ay que me duele tanto - (Bana çok acı veriyor bu durum)
Salvame de ese dolor - (Beni bu acıdan kurtar)

İbrahim Tatlıses:

Bu gönül az mı kahrını çekti?
Bensiz aşkın neye yarar ki?
Kaç kere kırdın, yerlere attın...
Yaralı kalbim affeder mi?



Yasmin Levy:

Sueño de amor, lleno de dolor - (Acıyla dolu aşk rüyası)
Y en el alma, ay se queda la oscuridad - (Ve kalpteki karanlık hala devam ediyor)
Sueño de amor, lleno de dolor - (Acıyla dolu aşk rüyası)
Y en el alma hay soledad... - (Ve kalpte yalnızlık…)